12.10.07

Varför?

Vad är anledningen till detta? Vad är den bakomliggande driften? Hur kan man vara så jävla dum att man väljer att blogga en hel helg när man praktiskt taget aldrig har någon tid över efter jobb och innebandy? Ja, sanningen är att jag nog aldrig skulle göra en sån grej OM INTE Limmet hade hetsat mig och då blev det genast en skön utmaning.

När vi har pratat om det så har vi diskuterat lite om vilken slags inlägg vi skulle skriva om. När jag funderat så har jag insett att jag har en hel del intressanta ändar att skriva om men det är ganska tufft att komma upp i SÅ många bra inlägg under så pressade former. Det blir genast en sporre till att göra det! Kläck ordet utmaning eller "vadå, klarar du inte av det" eller "vadå, vågar du inte" eller det verkar som svårt att klara eller, eller, eller... Ja ni förstår principen. Sedan, för att svara på frågan, så är jag nog lite dum i huvudet men det är kanske inte något nytt för de flesta.

Standing in line
To see the show tonight
And theres a light on
Heavy glow
By the way I tried to say
Id be there... waiting for

/Mr Klister

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns så många möjligheter att vara uppkopplad överallt, du kan ju med mobil uppkoppling blogga från omklädningsrummet i Fyrishov på söndag.

Mr Klister sa...

>> mona

mmm, Jag skulle kunna det faktiskt. Men då föredrar jag nog att åka hem snabbt efter matchen är spelad. Tor rjag tjänar på det. För övrigt så skulle Forsman strypa mig om jag satt och fipplade med mobilen i omklädningsrummet.

Anonym sa...

Men du, jag tar med min dator och smyger ner i gången vid omklädningsrummen. Då kan du skriva en blogg på väg ner :o)

Mr Klister sa...

>> mona

Bra försök men jag måste fokusera på matchen. Jag är inte så värst social under en match eller matchuppladdning. Fullt fokus gäller som sagt!

Per Nordström sa...

Jesus... Jag dömde dig när du spelade i Vesta. Då var du outtröttlig, poängkung och -dessutom - trevlig. Och sprang som en galning. Nu måste du ha blivit galning på riktigt, blogga så länge... Rätt kul grej ändå, faktiskt. Bara inte Mr Klister går upp i limningen och Limmet hamnar i klistret... *ler*

Nordström

Anonym sa...

Det förstår jag ju att det inte funkar, men det vore lite coolt eller hur :o)

Mr Klister sa...

>> Nordström

Outtröttlig ja, sålänge man får jaga efter en boll så stämmer det nog. Trevlig är jag ju alltid såklart.

Limmet kommer garanterat hamna i klistret.