14.10.07

TAGGTRÅD!

Nu är det dags att tända till inför fighten! Jag laddar upp som vanligt. Tung trance som dunkar ur högtalarna, fram med klubban och joxa lite, blandad lättdryck i vattenflaskan, målar upp mentala bilder i huvudet om hur jag gör bra prestationer under matchen, joxa lite med klubban, kanske slänger in ett litet blogginlägg, snackar i telefon med någon släkting (alldeles nyss ringde Lelle) kommer ofta på alldeles för sent att jag inte packat väskan och blir då lite stressad och måste yra omkring för att få tag i alla grejer jag ska ha med mig men framför allt så tuggar jag ordentligt med taggtråd.

Innan fighten ska vi käka korvstroganoff och ris. Jag älskar korvstroganoff och ris. Jag har svårt att se att det finns särskilt många maträtter som går upp mot en redig portion med korvstroganoff och ris. Korvstroganoff och ris är nog den maträtt som jag själv är absolut bäst på att tillaga också, min korvstroganoff med ris är brutalt god.

Nu pumpar Benni Benassi med Megamix i högtalarna. Mycket bra låt! Grymt gung!

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Får du inte Jeppe Berggrens omtalade köttfärssås?
Hoppas att du får hoppa in liiite idag...
http://www.youtube.com/watch?v=fo76Gc4Tmzc
Nu ska jag käkabrunch, e fortfarande baksi efter gårdagens ståhej.