7.10.07

"Insert Imerpial march"

För rätt stämning klicka HÄR.

Nu är det dags. Tiden är inne för den (första) stora striden. Det pirrar i kroppen och tändvätska är ingen bristvara. Ska jag vara helt ärlig så har jag lite problem med att sitta still här framför datorn och tar ett varv i lägenheten lite nu och då för att kunna klara av det.

Sellessal har i dagarna tagit nästa steg. Salen har numer en egen logga. Jag vet inte så många bloggar som sitter på sin egen logga. Jag vet heller inte så många innebandybloggare som har kostat på sig att sponsra en spelare i SSL. Jag vet inte så många spelare i SSL som skriver en blogg som är personlig sponsor till honom själv. Att jag är självupptagen? Var fick du/ni det ifrån?


(Erkänn nu, den är bra snygg! Och den sitter så bra på min matchtröja.)

Det var tänkt att jag skulle skriva en skvätt om gårdagens innebandydos med träning i Hovet och att jag helt oväntat hamnade i ett sekretariat för en div5-match. Att jag skulle lägga upp mina egna bilder som jag skulle ta när jag dammade av min digitalkamera. Nu struntar jag i det och vi får se om det kommer någon rapport från Uppsala IBKs pulverisering av Årstagårdens Utvecklingslag med 11-1 senare. Bilder kommer definitivt inte komma upp på grund av att min digitalkamera gick sönder. Satans helvete.

Nu har jag säkert lyssnat på "Imerial March" 7-8 gånger i rad. Den är mäktig helt klart. Jag hade massor av tankar i huvudet när jag satte mig ner och skulle skriva idag men nu är det tomt.

Dagens tips #1: Missa för allt i världen Storvretas hemmapremiär mot Pixbo klockan 17:00 i Fyrishov!

Dagens tips #2: Vreta tar hem segern i en målrik match med 8-6. Alla spelare i Pixbo gnäller efter matchen och tycker att de borde vunnit och vi rödtröjade skrattar, ler och njuter.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt kul det kan vara med innebandy!!
Vilken kul match och vilken stämning :o)

Anonym sa...

VI VANN!!!! Så du fick vara bänknötare idag! Några skador på dig? Skönt att Ängelen fick göra sitt första SSL-mål hemma i Fyrishov.

Anonym sa...

Snygg logga :)

Mr Klister sa...

>> Ador

Tack ska du ha. Jag har som sagt gjort den själv. Självklart sammarbetade jag med min webbansvarige för att utforma mina konstnärliga idéer. Utan honom skulle det aldrig gått.