13.10.07

Träning på Hovet

En skön träning såhär dagen före match. Jag gillar det mer och mer att krypa ner tidigt en lördag förmiddag och lattja lite innebandy och fokusera lite mer på den kommande matchen. Slipa små detaljer och få hela gruppen att dra åt samma håll. Själv kändes det ganska tungt i benen till en början för att sedan släppa framåt slutet. Laget känns bra och jag hoppas att vi kan komma ut med samma inställning som mot Pixbo men gärna få lite bättre fart i spelet. med boll och att vi ska orka in och hota mot Järfällas tighta försvar. Det tror jag är väldigt viktigt om vi ska kunna vinna matchen.

Sitter och maler på en turnering på svenska spels webbsite. Jag kände mig kylig till en början och klev in och vann en stor pott ganska fort. Sedan försökte jag bida min tid för att kliva in starkt och brotta hem några enkla potter med stora höjningar. Problemet är att de som spelat hårt och skrapat ihop många marker höjer tillbaka och då vågar jag inte riktigt köra med mina mediokra händer. Det ska bli intressant att se vilka olika strategier Sveriges bloggare använder sig av.

Kul att Limmet vaknat idag också.

/Mr Klister

Inga kommentarer: