12.10.07

Bomber och granater


Jag och Limmet har släppt vår bomb om vårt blogginferno som pågår under helgen. Nu är det fler som släpper bomber idag. Mika Packalén väljer att kliva av sitt uppdrag som tränare för Visby IBK. Det om nått är en bomb. Herr Packalén är otrolig välmeriterad och respekterad i innebandykretsar. Karln har mycket att göra på jobbet och kanske framförallt familjen ska få mer plats i hans liv. Nu har inte jag någon familj och barn att ägna mina timmar åt men kan ganska snabbt räkna ut att det inte blir så många timmar över efter jobb och innebandy för mig .

Läs mer på magget HÄR.

Hoppas att du får rätsida på allt och att du kan komma tillbaka till innebandyscenen igen. Det är viktigt med bra tränare inom sporten och jag tycker det vore väldigt synd att förlora honom.

/Mr Klister

Inga kommentarer: