2.10.07

Unt bjuder på bilder

Dags för er alla att smyga in på www.unt.se och njut av stämningen under vår fotografering och se alla spelares mål med säsongen. Ganska roliga motiveringar måste jag säga. Jag måste säga att deras bild på hela laget var mycket bra! Den speglar förhållandet i truppen ganska bra. Forsman längst upp i en grötig hierarki med många spelare på samma nivå. Ledartrojkan nära laget och en underbar stämning.

(Jag lånar helt enkelt in den hit så ni som inte orkar klicka på länken får se den iaf. Bilden är alltså taget från unt.se)

De skriver även en artikel om vår unge lagkapten Joel Kanelbjörta och även en artikel om JG och varför han valde att förlänga med Vreta istället för att flytta till Öland och spela med Färjestaden.

Artikel om Joel.
Artikel om JG.

Grattis till AIK för sina första poäng även om de var nära på att bli utan denna spännande premiäromgång. Kul för spänningen i SSL att det tippade bottenlaget Järfälla så när sätter storfavoriterna på plats direkt. Eftersom jag själv inte alls är särskilt förtjust i de svartgula så måste jag känna att det var lite synd att de inte kunde hålla undan hela vägen. Nu såg jag inte matchen men om man läser skottstatistiken (35-16 till råttorna) kanske det inte var så orättvist att AIK fick en extra poäng trots allt.

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du och Gabbe på torsdag eller tränar ni? svara asp.

Anonym sa...

Hjälp mig hjälpa!
Gå in på min sida och stöd Cancerfondens insamling.
Tack för ditt stöd!

Anonym sa...

Selle,kan man få svara eller?
En dag kvar! Ibland går fantomen ut på gatan som vanligt folk

Anonym sa...

Hej på dig Selberg!

Inte för att det behövs eftersom jag vet att både du och Gabbe alltid ger minst 70% både på och vid sidan av plan men... Kör hårt nu när Elitserien (eller vad fan den heter) drar igång!

Om det mot förmodan skulle gå troll i bollen och ni behöver återförena gula linan så kan du hälsa coach att jag nog kan lira de flesta hemmamatcherna och träna nån gång i veckan...

När blir det virre-provning?

Over and out och glöm inte... ledig stång!

// Arboga

Mr Klister sa...

>> ida

Om vi kommer på torsdag? Vad menar du att vi ska komma på? Om det är något du sagt förut så har jag förmodligen glömt det. Det är inte lätt när man bara tänker på innebandy vettu.

>>Arboga

Det som ifjol hette "Elitserien i Innebandy" heter nu SSL (Svenska Superligan). Jag ska vidarebefordra det till Forsman, ska nog inte vara några problem. Han vet vilka kvalitéer du sitter på. Dock väntar han nog för att smyga in dig inför slutspelet. Jag fick precis hem en ny Wirre så det är bara att säga till, jag menar, jag tränar ju nästan aldrig.

Och du, det är aldrig någon ledig stång längre. Jag och Gabbe har slutat släppa våra stänger så de är konstant upptagna. Om det nu skulle bli någon annan stång ledig så tar jag den också.

Anonym sa...

BASKET!Jönzéns stora hemkomst,om du inte har läst nån annan tidning än Innebandymaggaet..Du skulle behöva ha ett extra USB-minne till hjärnan under säsongen. Gabbe vet detta eftersom vi talade om det för någon vecka sedan. Kvinnor är från Venus,Män ifråm match

Med en liten touch av tranbär.