21.10.07

Matchblogg

Nu ska jag iväg till matchsamlingen. Har lyssnat på Dire Straits. Underbar musik. "Calling Elvis" och kanske framför allt "Money for Nothing". Vilka jävla sköna toner! Klicka gärna på länkarna och njut, högsta volym är ett måste!
(att spela en roll är något jag tränat på länge och nu är det dags för mig att fullt kliva in i dagens roll och bekämpa de onda demonerna)

Hade tänkt skriva en hel del såhär på morgonkvisten men tiden går och trots att jag är obotlig tidsoptimist så får jag nog inse fakta och prioritera att hinna till samlingen innan bussen åker. Det här är ju en match som jag absolut INTE tänker missa. Jag har fått chansen och nu är det upp till mig vad jag vill göra av den. Att komma för sent är kanske inte bästa sättet.

Har hunnit med att raka huvudet, linda om klubban, äta frukost, tagga och nu blogga lite. Inte illa pinkat för en morgontrött norrlänning. Idag spelar Gävle vs Umeå City. Jag måste nog erkänna att jag hejar lite mer på City då jag har fler känningar där. Måste ha varit en sjuhelvetes match igår mot Ö-Vik. En feminutare på Gävles bästa spelare, Johan Andersson, och straff till på köpet. Nu missade Övik sin straff men snacka om att det kunde vänt matchen totalt. Verkade även ha varit en ganska het match och jag undrar hur BC klarade av att hålla kylan i Gävles bås.

Nej nu måste jag kliva ner för min skjuts är snart här, schysst Fredrik!

Tips:

Gävle vs Umeå City: 5-8

Balrog vs Vreta: 3-8

Nu pumpar David Guettas "The World Is Mine" i högtalarna. Tänk line up, jag ska njuta fullt av det här!

/Mr Klister

3 kommentarer:

Nattugglan sa...

In i Morias gruvor och kämpa! Vi vill se Selle Grå komma ut som Selle Vit, Balrogdödaren?
Selle vs Balrog

Nattugglan sa...

Sorry, skulle ha varit ett ! på slutet, inte ett ?

Anonym sa...

Du Selle, jag var kanske lite otydlig tidigare.
När jar skrev att jag ville få in dig i statistiken så menade jag inte på det här sättet.....