11.10.07

Tick, tack, tick...

...spänn fast er för nu kör vi, snart.

-Men vad är det som ska hända?

-Den som lever får se.

-Äh, lägg av! Vad skulle du kunna göra för att överraska? Jag menar det är ju inte som att du kommer släppa en bomb eller så, eller?

-Vänta och se. Det kan även bli så att om du tappar synen om du står för nära när det hela exploderar. Och mista synen finns det väl inte så många som vill vara med om?!

- Du är dum Selle, mycket dum. Säg vad det är nu! NU, NU, NU...

- Nej.

Den enda ledtråd jag kommer ge är att ni alla kommer att fastna ordentligt när det väl drar igång. Ni kommer INTE att kunna komma loss. Kanske aldrig mer...

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ny design på bloggen?
Flera inlägg?
Du ska börja göra mål i SSL?
Du och Gabbe ska gifta er (om inte Gabbe vill så har jag förslag på några tjejer till dig)?

*Ironisk*

Du ska börja lira i första femman permanent?
Landslagsdebut?
Ett Nobelpris?
Där tog mina gissningar slut...

Johan Sjöstrand sa...

Du lovar mycket, men kan du leverera?

// Johan Sjöstrand

Anonym sa...

NU, NU, NU!
Får vi höra NU....

Anonym sa...

Frågan är det jag tror, i så fall blir du före mig.

Mr Klister sa...

>> ida k

Kul att du kommer med gissningar. Jag och Gabbe ska inte gifta oss än så det behöver du inte oroa dig för. Sen tror jag att alla förslag som kommer efter slår in.

>> Johan

Jag lovar ALLTID mycket. Sedan gör jag mitt bästa för att nå upp dit.

>> mona

Snart!

>> Jonte

Tjaa, det är lite svårt att svara på vad det är DU tänker göra. Jag kommer nog att vara före dig med det JAG ska göra iaf, så mycket kan jag nästan lova.

>> Jonte

Vad är det som du ska göra?