22.10.07

Förlust

Jag vet inte hur jag ska börja.

Vi åkte till Morias gruva och åtminstone jag trodde att det skulle bli ett sjuhelvetes krig. Så blev det inte. Jag har sällan varit så taggad inför en match och jobbade mycket med att få rätt fokus och inte vara överladdad men ändå våga spela mitt spel osv osv. Tycker att domarna blåser bort våra försök till att kliva in i närkamperna första fem minuterna. Det fysiska spelet som jag förväntade mig mötas av existerar inte.

För att sammanfatta matchen så gör vi en bra defensiv insats med offensivt var det pinsamt dåligt. Vi fick inte igång något rull alls och inga hot och jag kom definitivt inte in i matchen alls. Jag tror aldrig jag haft så mycket krafter kvar efter en match någonsin och just nu är jag både frustrerad och förbannad. Jag gillar verkligen inte känslan av att vara en förlorare.

Istället för att gnugga denna förlust mer så går jag raskt över till något annat.

Grattis till Umeå City som lyckades med att komma närmare mitt tips. Ett mål fel på båda lagen får ses som en okej tippning. Jag lyckades ju också få rätt på Balrogs målskörd, även om jag gärna bytt ut alla dessa rätt mot en seger såklart.

/Mr Klister

Inga kommentarer: