12.10.07

BLOGGINFERNO

Då var klockan slagen. En del har säkert undrat vad som varit på gång. Jag har ju sagt att något massivt snart skulle ske i min blogg. Då kanske många undrar; vad är det för speciellt med ett BLOGGINFERNO!? Ja, kanske inget speciellt. Det är ju upp till var och en, men för mig innebär det många slag på tangenterna. Jag har planerat i snitt 1.5 inlägg/timme till natten mot måndag. Sen hur många inlägg det blir får ni sysselsätta er med själva att räkna ut, men så många inlägg är det väldigt få bloggare i innebandy-Sverige som kommer upp i på två månader.

Många är de som är och eller har varit på mitt ass om att jag bloggar för lite. Här kommer ett inferno både för er och för alla er andra. Jag har vid upprepade tillfällen gjort gällande att jag ska försöka hålla snittet av 1 inlägg per dag men ingen gång riktigt lyckats. Därför kan ni nu sysselsätta er med att räkna ut skillnaden mot dessa dagars produktion. Efter denna helg kanske jag har ett snitt på ett inlägg per dag totalt. Det vore ju så att säga att snygga till siffrorna lite.

Det intressanta är att jag tagteamar med Limmet. Som kommer att köra sitt race. Dock kommer vi att ibland köra samma ämnen parallellt, vilket bör innebära lite intressanta diskussioner och munhuggningar emellanåt. Titta gärna in där med för att se vad han pysslar med, om ni vågar dvs!

Som sagt; BLOGGINFERNOT har startat. Häng med eller inte. Jag kör ändå. Sån är jag, jag "bara kör". Har nog alltid varit sån, att jag "bara kör" alltså.

/Mr Klister

Inga kommentarer: