18.10.07

Jobba med Blogg?

Sitter på jobbet och bloggar för första gången. Jag har lyckats smita ifrån en snabbis och tänkte att det var dags. Kanske skulle jag göra det oftare då jag inte har så mycket tid över här. Det kanske resulterar i lite kortare inlägg. Jag vet inte om jag skulle klara av att ha det som heltidsjobb dock. Jag skulle nog bli galen och inte gilla pressen tror jag.
Nu är i alla fall mitt blogginferno slut. Ganska skönt måste jag säga. Även om jag varit sugen på att skriva en massa inlägg efter söndagen så har jag medvetet hållit mig ifrån. Att Limmet skulle lägga ner efter helgen som var är tråkigt. Jag gillar verkligen hans åsikter runt innebandyn. Han är garanterat en som kommer att gilla min näste gästkrönikörs verk. Limmet kommer att vara saknad på blogghimlen men jag hoppas att man kan få ta del av hans tankar på något sätt även i fortsättningen.

Gästkrönikören
Ledtråd #1: Har spelat ett antal innebandymatcher under sin karriär och huserade mestadels som center alternativt forward. Har spelat i division 1 och två med en tredjeplats i junior-sm som främsta merit.

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

Selle,här får du ngt att tänka på: vad har Jacobson,Ängelen och Kohonen gemensamt?

Mr Klister sa...

>> Anonym

Gabriel.

Anonym sa...

FEL FEL FEL som Brasse sa: Alla är födda i Maj, Staffan den 27 maj, Gabriel den 26(Det var nära inpå varandra) och Mika den 10.
Dem kan ha ett 82 år-kalas nästa år... När får vi den andra ledtråden?

Mr Klister sa...

>> min anonyme vän

Den kommer nog under kvällen skulle jag tro.

Anonym sa...

Tror att det är JG :)

Anonym sa...

DEt måste vara grisbonden som är den hemliga gästkrönikören!