14.10.07

Tiden går

En helt sjuk helg går mot sitt slut. Jag har bloggat som aldrig förr. Måste säga att det varit sanslöst svårt. Jag har en hel del som jag inte hunnit med. Sjukt egentligen. Många har frågat mig vafan jag sysslar med egentligen. Jag har ju inte något riktigt bra svar egentligen. Limmet hetsade mig till det kan man säga. Iofs så hetsade jag nog honom en hel del också så det går nog på ett ut.

Nästa helg ska vi spela mot Micke Karlsson United. Det ska bli en spännande match. Det blir liknande förutsättningar som inför dagens match mot Järfälla. De är ett frenetiskt slitande lag med en storstjärna som drar ett tungt lass. I Järfälla är det storebror Lindström och i Balrog är det Micke Karlsson. Nu spelar även Oskar Fagerlund i Demonerna och han ska man inte underskatta. Men det är inte alltid så lätt att cykla iväg till Botkyrka och hämta hem tre pinnar. Jag tror i alla fall att vi vinner då med.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så här vann Warberg över AIK:
http://www.youtube.com/watch?v=qpZS0tQCnrk

Bra match idag,otur att du inte fick spela! men Kimmen var stekhet!
När ska han raka bort den där saken som han har under näsan då?
Det är bara Tom Selleck och min pappa som får se ut så där!

Anonym sa...

Men blogga då!

Anonym sa...

Det kostar på att blogga mycket