13.10.07

Bloggkampen

Nu är det inte mer än en kvart kvar tills världens första pokermästerskap för innebandybloggare. Jag har fyllt på med mat och dryck och även börjat kolla lite på fotbollen. Än så länge är det 7 deltagare som registrerat sig och vi hoppas såklart att fler ska vilja bjuda mig på en hundring.

Nu lekte just Chippen in ett mål mot ett trött Lichstenstein. 2-0 och nu är den matchen död. Jag lade dock märke till att de blå ställer upp med en chippenwannabe. Mycket lik frilla där.

Jag testade att försöka blogga lite samtidigt som jag spelade poker, det var fasen inte lätt att hålla koncentrationen uppe. Så jag lovar inte att bjuda på några vidare inlägg så länge turneringen pågår. Sedan måste man ju försöka smygkika på fotbollen, även om det inte är så spännande.

/Mr Klister

Inga kommentarer: