13.10.07

Det vankas mat

Dags att bryta sig loss från skärmen och kasta sig på sin järnhäst. Han kommer leda mig hem till en av mina allra bästa vänner, Johan Svahn. Det ryktas om kyckling och klyftpotatis, MUMMA! Vi säger det varje gång men vi får ta och ta oss själva på allvar snart när vi säger: "Vafan, vi måste hänga lite oftare, ja det måste vi verkligen".

Tänka sig vad man kan hitta om man bara googlar på någons namn. En fet kossa som är "Main tank".

(Att komma med en förklaring till den raden skulle ta alldeles för mycket plats så det struntar jag i. Se på bilden och skaka på huvudet bara)

Svahn, du får vara min Main tank anyday, men det börjar bli dags för dig att pallra dig iväg till Hovet för att bevittna en drabbning!

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

det smakade mat med!

Mr Klister sa...

>> mr.s

Det var underbart gott kan jag meddela alla intresserade!