25.5.09

Vad hände EGENTLIGEN?

Idag var jag med om något lite surrealistiskt. Jag blev intervjuad av några tjejer som skrev en B-uppsats om bloggar. Jag och två till bloggare fick sätta oss ner på Waynes Coffe och svara på frågor. Eller egentligen diskuterade vi runt några ämnen mer och de skulle använda det sen.

Kul grej, helt klart. Man blir ju lite mer laddad att skriva när man pratar runt det hela. Ett par sköna historeier, som jag inte ska berätta om här, hans det också med oss emellan (du kan vara lugn Mona)

Jag har även hunnit med att gradera på Perrys Gym. Det var inte särskilt upphetsande och föga ärofyllt men nu är det i alla fall gjort. Nu har jag alltså ett diplom som säger att jag är en fighter. På torsdag så kommer jag kunna lägga vantarna på en dvd-skiva med min match inspelad på. Snacka om att jag längtar tills jag får se hur det EGENTLIGEN gick till när jag kastades in i ringen för första gången.

Hoppas det ser bra ut så att jag kan visa det för min mamma när hon kommer förbi i helgen (hoppas).

För första gången på väldigt länge så har jag helt tomt på mitt konto. Jag är bedrövlig på ekonomi men jag brukar aldrig göra av med alla mina intjänade slantar. Denna gång har jag lånat ihop till min söndagsbakisresa till min alldeles egna Tott i Stockholm och hon agerade borgenär och bjöd på en fantastisk stek som jag slukade. Om jag inte varit så hungrig så hade jag kunnat njuta mer men det var infernaliskt gott, tack för det!

Snart drar hon iväg och jag hoppas jag hinner med att träffa henne lite till innan, bara för att.

Nu ska jag fortsätta att ha ont i tån och vänta på Via Scalpos redogörelse för vad som EGENTLIGEN hände i lördags.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Mona sa...

Det vore spännande att få höra vad tjejerna fick ut av vårt snack. Jag tyckte i alla fall att det var riktigt trevligt, kul att få prata lite. Och Johan, jag känner mig helt lugn :o)

Mona sa...

Du Johan, jag tänkte på en sak.
Mammor brukar inte tycka om att se när deras små pojkar slåss, men eftersom du vann så kanske du kan låta mamma se filmen ändå.

Mr Klister sa...

>> Mona

Ja det vore kul att höra vad de tyckte om våra åsikter. De höll sig ju ganska neutrala.

Jag hoppas kunna få tag på filmen på torsdag så jag hinner titta på den innan så får vi se om mor ska få kolla.