21.5.09

FIIIIGHT!

Jag ska lägga mig och sova nu. Det är dock mycket som snurrar i huvudet just nu. På lördag är det återigen dags för oss gamla Vestaiter att samlas för en uppgörelse med efterföljande fest. Det kommer bli en storslagen sammankomst och uppslutningen är fantastisk.

Det kommer bli en fullspäckad kväll och förberedelserna för festkommitén har varit och är fortfarande intensiva. Jag har personligen inte dragit det tyngsta lasset men som ni alla vet så är det "mycket nu".

Det är dock inte det som upptar mina tankar runt midnatt en torsdagkväll. Imorgon ska jag för första gången någonsin slåss. Ja, ni läste rätt. Jag kommer att kliva in i ringen någon gång efter 19:00 på Perrys Gym här i stan. Hur det kommer att gå har jag inte den blekaste aning om. Jag har aldrig behövt slå någon förr och vet inte hur jag kommer reagera när klockan sätter igång det hela.

Om ni vill se den norrländska sonen i ringen så är det bara att svänga förbi. 60 kronor kostar spektaklet och då får ni även se ett gäng andra fighter. Om jag inte skriver något mer här i salen så vet ni vad som hänt.

Jag tänkte ladda upp med det senaste avsnittet av The Ultimate Fighter för att få lite inspiration.

För alla er Vestaiter där ute som missar årets viktigaste helg med grabbarna och er fans som såklart är intresserade av hur uppladdningen inför ser ut och vad som egentligen hände efter matchen har jag ett glatt besked. Kontrakt är precis skrivet med ett par demonskribenter som ska kliva in i salen och tapetsera med episka berättelser om dagen (och natten) D.

Nu måste jag tagga lite och försöka få lite sömn så jag är hundraprocentig imorgon.

Jag säger som Thunder: FIIIIIIIIGHT!!!!

/Mr Klister


Inga kommentarer: