6.5.09

Tekniska problem

Min supplier av TUF säsong 9 gör inte sitt jobb. jag får inte till någon nerladd, jag menar jag hittar inte det senaste avsnittet på cdon. Det gör mig irriterad. Jag vill ju hänga med i vad som händer och inte missa när britterna sparkar skiten ur amerikanarna. Tips är varmt välkomna. De kommer belönas med smör och berömmelse här i salen.

Nu har jag som sagt inte sett det senaste avsnittet så inga spoilers tack.

När ska jag egentligen lägga in mina digitala bilder i datorn? Skärpning där Selle för fan!

Snart kommer några hemliga grabbar förbi för ett hemligt möte om en hemlig aktivitet. Ska bli kul att styra igång det på riktigt men jag måste nog försöka städa undan lite här.

Tott har gjort ett lysande jobb i lyan idag. Underbart att komma hem till en bäddad säng och diskad disk. Bara att börja samla ihop ett nytt berg nu.

Igår svängde jag förbi och beställde ett par nya sulor från Gå & löpkliniken för strax under två tusen spänn, hej utgift!

Vad trodde Gunners egentligen igår? Jävligt naivt att tro att de bara skulle springa ut och skrämma Umited med någon trött hemmasvit. Kom tillbaka när ni skaffat hår på bröstet och insett vad det krävs för att vinna. Jag håller till och med på Arsenal, bara så det inte ska ske några missförstånd.

Jag har fasligt svårt att fatta mig kort. Nästan så att jag får utslag av att skriva såhär korta inlägg. Kanske måste in och putsa ett till ikväll.

/Mr Klister

Inga kommentarer: