29.5.09

Morsan bestämmer

Morsan har vällt in och tagit över styret i det Selanderska residenset. Här gäller det att hålla i sig så man inte blir bortstädad. Idag var vi och styrde upp mina nya brillor, hej utgift, och hann även med en sväng förbi IKEA. Där försvann vår eftermiddag/kväll. Nya IKEA är STORT!

Morsan är sig lik och bryr sig sjukt mycket om alla andras bäbisar eller folk som dött i någon olycka eller någon som... osv osv. Hon borde foka mer på sig själv tycker jag men jag antar att det är svårt att lära unga, snygga och intelligenta hundar att sitta.

Testade kläder för storvreta igår. Träningsoverallsbrallorna kommer göra att jag ser ut som ett päron. Tighta i röven, häng och avsmalnande i benen kommer bli katastrof när man trär på det på min kropp. Men vafan ska man göra da? Det är ju fina färger iaf...

Nu är det dags för te och fika.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Mikael Malmsteen sa...

Haha, sweet hur du skrev om det där med åldern på hundarna ;) Hälsa morsan!

Mr Klister sa...

>> Mikael

Japp, man får se till att använda sin retoriska förmåga till något bra ibland :P