7.5.09

Dags för plast

Nu är det 50 minuter kvar tills Selle kliver in på banan med trollspöt i högsta hugg. Det återstår att se vad min gamla Hitman kan åstadkomma.

Planeringen inför årets Vesta Revival pågår även för fullt. Snacka om att det kommer smälla i år. Högre kvalité, mer sportdryck och helt enkelt bättre tryck! De som närvarade under förra årets batalj vet att det redan då var en fantastisk kvalité.

Man kanske ska vinkla upp lite mer inför årets säsong. Eller är det i år jag ska revolutionera med rakt blad. Hoppas såklart stenhårt på mer ös med Canadien men vi får se vad som händer där.

Det är svåra tider nu för farbror Selander. Tydligen måste man bestämma sig för vilket lag man ska representera nästa säsong. Det hela kompliceras ju en hel del av att det finns några alternativ. Sedan har jag ju insett att jag faktiskt har ett liv utanför innebandyn. Det måste man ta hänsyn till också.

22:a Maj smäller det, PANG BOOM!

/Mr Klister

2 kommentarer:

Islänningen sa...

23:e maj menar du väl?

Mr Klister sa...

>>Islänningen

Nej, det gör jag faktiskt inte. Först smäller det den 22:a. Sen är det Revival 2 den 23:e...