10.5.09

Söndagsångest... IGEN

Nu är det söndag. Inte nog med det så närmar det sig läggdags. Det är inte så att jag vantrivs på mitt jobb eller att jag är rädd för att gå dit eller så. Inte heller beror det på att jag gör så förbannat mycket roliga saker under helgerna. Vad det beror på egentligen vet jag inte ens.

Problemet är i alla fall att jag inte vill lägga mig och sova. Jag gör allt i min makt för att hitta på saker som kan vara viktigare. Kanske ska jag ladda ner (jag menar såklart köpa ärligt) en film eller börja titta på någon ny serie. Om jag inte ens hittar något av det så får jag börja se om jag kan diska något eller alternativt städa lite.

Söndagsångest är iaf helt värdelöst.

Jag kommer ha massor av saker att pyssla med i veckan. Det kommer bli en hel del thaiträning så att jag är i form till den 22:a. Då jävlar kommer det ryka benpipor och jag längtar redan efter alla blåmärken. Dom kommer vara bra att ha när det är dags för Vestas revival dagen efter.

Nu har jag hittat en bra site. Jag ska nog lära mig spela gitarr lite bättre. Nej nu har jag inte tid med detta mer...

/Mr Klister

6 kommentarer:

Tott sa...

det är den här jävla fittdagens fel helt enkelt! vi har diskuterat fenomenet söndagsångest på jobbet idag, och det spelar fan ingen roll vad man gör på söndagar, för man mår alltid lika dåligt och är alltid lika trött! jag kanske ringer och säger godnatt till dig sen så kan vi beklaga oss ihop. puss på min prins

Mr Klister sa...

>> Tott

:D Jag är tydligen inte ensam iaf, då känns det lite bättre.

Ställ sa...

Sett Generation Kill? Rekommenderas annars starkt!

Melker sa...

Ångest vet jag inget om. Känns väl onödigt att ha.
Men...
vad menar du med att inte gå och lägga sig? Att hitta på annat? Du menar ungefär t.ex eventuellt att sitta och skriva inlägg på en blogg när klockan nästan är två på natten?
Som tur är så är jag iaf ledig imorgon...

Mr Klister sa...

>> Ställ

Kul att höra från dig! Tack för tipset. Det ska jag genast kolla upp. Bra framträdande i innebandyfilmen förresten.

>> Melker

Ja, vissa har det bra...

Friday sa...

Jo, jag tror att du är just Rädd att gå till jobbet, haha!