14.5.09

Kort och gott sport!

Denna veckan är det deff som gäller. Jag dricker massor med vatten hela dagen, äter nyttigt och inte lika mycket som vanligt. Jag går till och från jobbet. Väljer att gå omvägar både dit och hem så att det blir längre. Jag äter inte frukost innan jag går utan efter jag kommit fram. Jag använder mig av vikter runt fotlederna för att det ska ge lite mer.

Jag försöker även träna så mycket högintensivt som jag bara kan. Det har inneburit att jag tränat kickboxning i måndags och tisdags. Innebandy med Hagunda även det på tisdag. På onsdag så gick jag en mosterpromenad efter jobbet. Därefter joggade jag ner till en basketträning och spelade i en och en halv timme och joggade hem. Idag fick det räcka med promenad till och från jobbet och en fotbollsträning. Det enda som saknas är Kung Fu-träningen. Vi får väl hoppas att det hinns med nästa vecka.

Nu sitter jag här och bloggar (läs skryter) om minna bedrifter. Resultat? Tjaa, vi får väl se om det ger något på ett par veckor om det är värt att fortsätta.

Nu måste jag sova. Innan 24 ska jag ligga i sängen och jag har inte många minuter kvar.

Jag hann med ett snabbt inlägg ändå Ingrid, det trodde du inte.

Heja Detroit!

/Mr Klister

Inga kommentarer: