9.5.09

innebandyumea.se

Surfade precis in på Dilles blogg. Han har tydligen vaknat lagom till att försäsongen dragit igång, kul. Jag har saknat honom. Han tipsade om en ny site inom innebandy och kanske framförallt plast inom Umeås gränser.

http://www.innebandyumea.se In och kolla bara. Jag gillar initiativet skarpt! De har även gjort en nästan arton minuter lång innebandyfilm som ni bara MÅSTE kolla på. Fantastiskt kul om man, som jag, är en inbiten innebandynörd. Det fullkomligt dryper av internskämt och jag, som flyttat ut från Umeå för ganska länge sedan uppfattar nog inte ens hälften men det är förbannat kul iaf.

Smög även förbi hemma hos Sjöstrand. Han trodde att han hade blivit av med mig men så lätt skakar man inte av sig en Selander inte! Haha, tackar för omnämningen iaf.

22:a på Perrys... GO GO GO!

/Mr Klister

Inga kommentarer: