11.5.09

Dags för semester

Nu ska jag försöka bestämma mig för när jag ska ha min semester. Som vanligt så är jag ute i sista sekunden och vet inte när jag vill vara ledig. Det känns som att det blir ganska många veckor detta år. Har man under många års tid haft begränsat med lediga veckor att sola,bada och glassa på stranden så inser man att man verkligen behöver tid till att återhämta sig.
Sitter på min lunchrast och skriver detta och nu gick precis alarmet. "Titti Nylén har fest på lördag" strömmar ur min mobil. Det får mig att tänka tillbaka på min tid i Storvreta och alla våra segrar.
Det är snart dags för mig att krita på min namnteckning för någon innebandyklubb och just nu ligger Storvreta väldigt bra till. På tisdag ska jag testa en provträning med Hagunda så får vi se vad det är för ett gäng. Hur som helst så börjar tiden rinna ut men det är otroligt inspirerande att flera klubbar har hört av sig och är intresserade.
Skepp o hoj, ut och ha skoj. Den 22:a smäller det!
/Mr Klister

5 kommentarer:

Melkore sa...

Jag vet EXAKT vilken vecka som du ska ha semester på. Du vet vilken jag talar om!
F.ö. Sulan hälsar.

anniesauditorium.blogg.se sa...

Alltså vad jobbar du med egentligen?

Mr Klister sa...

>> Melkore

Jag är hemskt ledsen men jag tror inte att det blir något av det. Procenten är låg...

>> Annie

Tjenare!

Jag jobbar på en särskola med barn som har autism. Jag är elevassistent och lite idrottslärare. DURA?!

gäre sa...

tja Semjonov,

spelar jag i ditt lag i år? lr vill du förlora igen?

En skön stjärtning blir det väl iaf?

Mr Klister sa...

>> Gäre

Lagen kommer nog att rekryteras av de olika lagens coacher så om vi spelar på samma lag är svårt att svara på. Däremot kan det vara svårt att välja två såna superstars till samma lag.

En tackling kan jag nog bjuda på oavsett om du spelar i mitt lag eller inte.