21.2.07

Skägget i brevlådan

Nu är skägget (inte mitt utan Nattugglans) rakat och ligger förmodligen redan på posten på väg till välgörande ändamål eller något liknande. Det var inte en dag för tididgt.

Jag tänkte att jag skulle skriva en hel del om vår norrlandsturné när jag kom hem. Däremot känner jag att det tar ganska mycket på krafterna att vara iväg såhär och man är bra trött när man kommer hem. Att kliva upp och åka till jobbet 07:45 på måndag morgon känns inte SÅ inspirerande. Men jag antar att man får leva med sånt tills man blivit välbetalt heltidsproffs. För det kommer ju hända.

Nej nu ska jag krypa ner och sova och ladda inför morgondagens träningspass på Hovet. En viktig vecka nu för oss då vi hemskt gärna vill vinna nästa match mot Handen. Vid vinst är vi så gott som klara för spel i division 1 norra även nästa säsong. Skulle kännas ytterst snöpligt att slinka ner under strecket precis i slutet när man legat på övre halvan (eller i alla fall i mitten) en stor del av säsongen.

Sov gott

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vill höra om Norrlandsturnén

Mr Klister sa...

mmm, anonymous... kommer nog det med ska du se. Tänkte att jag skulle skriva ihop något bra så alla ni anonyma och intresserade kan få en inblick i vad laget IF Vesta egentligen sysslar med på sina turnéer. Även om vissa saker som händer on the road, stannar on the road som man säger ;)