3.2.07

SÅ JÄVLA DÅLIG

Fy fan vad jag inte presterar nu för tiden. Det känns som att det var väldigt länge sedan jag gjorde någon som helst nytta ute på planen. Jag känner mig helt menlös och springer omkring som en fåne utan att göra något rätt. Däremot ser jag till att drälla med bollen, tappa den, passa fel, skjuta utanför mål och över sargen. FY FAAAN säger jag bara. Nu ska jag vara jävligt förbannad i två veckor sedan ska Sundsvall få smaka på all min ilska, förhoppningsvis omvandlad till något bra.

IF Vesta vs Alba: 5-6

Jag har börjat med ovanan att stå inne på planen när mina motståndare gör mål. Det finns ingenting jag hatar mer än just det.

Det gäller nu verkligen att vi kan resa oss från askan och göra något av den situation vi hamnat i, för den är INTE trevlig!

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att bryta ihop och komma igen, det vet du ju :o)