15.2.07

Eragorn en fasligt bra recention

Det händer inte särskilt ofta att jag surfar runt på DN:s webbplats men nu hade jag turen att hitta in på en recention av fantasyfilmen Eragorn. (Jag hittade den inte själv utan blev tipsad av en gammal polare). Ett brinnande intresse för fantasy är något som både jag och min gamle vapendragare har gemensamt.

Här kommer ett utdrag ur hela artikeln:

"Moi? Jag som spelade ”Drakar & demoner” och kånkade runt tjugosidiga tärningar och tennorcher i tidernas begynnelse. Jag som tillbringade hela min ungdom i mina föräldrars gillestuga, känd som The Dragon Cave, och försakade alla njutningar som inte rymdes i monstermanualen. Jag om någon har förtjänat rätten att kritisera pysslingar med håriga fötter."

För er som blir intresserade så hittar ni hela artikeln HÄR.


Smyger även in med en idolbild på Conan eftersom det till stor del handlar om min gamle husgud.


/Mr Klister

Inga kommentarer: