24.2.07

Hanna Pettersson #83.

Härmed hälsar jag Hanna Pettersson välkommen in i min sal. Denna gång var det alltså ingen som lyckades gissa rätt även efter tre ledtrådar. Det var faktiskt ingen gissning som var en kvinna, märkligt.

(bild: sibf)


Hanna har tidigare representerat min förening IF Vesta i elitseren en säsong. Hon har blivit intervjuad i radio. (Lyssna på klippet HÄR) Hon har spelat en SM-final och varit ytterst nära ett SM-Guld. Inför denna final gjorde TV-sporten ett reportage om henne och forwarden Sara Stålberg. (Klippet går att se HÄR) Hanna är inne på sin femte säsong med västeråslaget Rönnby IBK. Hennes moderklubb är Alunda en bit utanför Uppsala. Nämnas bör också att Hanna medverkat på ett antal av herrlagets träningar under det året vi båda representerade samma förening. Man kan inte undvika att bli imponerad!

Jag har bara att önska henna all lycka inför det stundande slutspelet och hoppas att laget kan ta sig ett steg längre denna gång.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vafalls, ingen som gissade rätt? Dementi för böfvelen!

Mr Klister sa...

>> Gäre

Du, inte för att vara taskig här mannen men om man lägger upp krönikan 13:06 och du gissar rätt 13:31 så vet jag inte om man kan säga att du gissade rätt. Eller, det VAR ju såklart rätt men det kan inte varit så svårt i och med att svaret stod en liten bit ovanför.

Anonym sa...

Vad i ...! Jag erkänner att siffrorna talar ett tydligt språk. Men ärligt talat, när jag skrev kommentaren så hade jag inte sett krönikan. Den fanns inte uppe då. Annars är det ju lite "speciellt" att gissa svar som redan finns.

Se till att spöa Årsta nu, tagga till.

En gäre ljuger aldrig!
-Gammalt Vesta ordspråk-

Anonym sa...

Ha! Nu såg jag en text här ovanför när jag postade min nyliga kommentar.

Your comment has been saved. It may take a moment for your comment to appear on the site at the original post.

over and out

gäre