17.2.07

Nu åker vi

Så var det dags att lyfta mot norrland. måste erkänna att det känns lite tungt att bara lämna sina xpertelevenlag vind för våg utan att kunna göra de där ändringarna i sista stund inför match. Inte fick jag den där grymma backen som jag budade på heller, helvete!

Som vanligt när man ska iväg någonstans så infinner sig den där gnagande känslan av att man helt glömt bort något livsviktigt. Den där känslan som inte går över förrän man sitter på bussen och den just har börjat rulla och man kommer på vad det är.

(bild: Hämtad här)

Nåja, lycka till Vesta och må den skäggige mannen bli befriad!

/Mr Klister

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena bloggarn

Jag räknade med några baljor från din sida Selander men vad hände?
Explosion mot Frösö istället såg ja.

Det märktes att ni inte gillade golvet i Sundsvall men samtidigt så var ni klasser bättre när vi mötte er i Allianshallen med ert kassa plastgolv :)

Det går tyvärr inte att göra nått åt saken så man får acceptera läget.

Lycka till.

Mr Klister sa...

>>Jonte

Nämen va kul att just du hittat in hit i salen. Nej du, laget Vesta och framförallt jag var riktigt under isen i vårt möte med Sundsvall igår. Tråkigt att vi inte alls kunde bjuda upp till kamp som sist.

Jag måste säga att jag gillade golvet skarpt men däremot så var jag inte så van det och det gick ju som sagt som det gick.

Måste nog skylla den missade straffen på golvet. Eller så var det helt enkelt inte min dag alls!

Hoppas du återkommer och läser lite mer av gottat i min sal Jonte!

/Mr Klister

Fabian Haglund sa...

tjena, skön blogg, läser den varje dag, gå gärna in på min nya blogg: http://www.hammarbyblogg.blogspot.com/

Fabian Haglund sa...

bra vinst mot frösö, ål gjorde du me :) (som vanligt)

Anonym sa...

Selander:
ja det är lite kul extra läsning utöver innebandynytt och innebandymagazinet. Brukar läsa här och i Limmets blogg.

Själva sporthallen i Sundsvall är en grym hall att lira i, mäktig.

Hare!

Anonym sa...

Det skulle vara kul att få höra dina åsikter om ett samarbete med Storvreta.
Fördelar för båda föreningarna, nackdelar?
Vad tycker ni spelare i Vesta?
Antar att det finns väl lika många åsikter som det finns spelare.....

Mr Klister sa...

>>Fabian

Tackar och bockar. Alltid kul att få positiv feedback på det man lägger ner tid på. Jag ska defenitivt kolla in ditt hak med :)

>>Jonte

Tackar tackar, allt är fortfarande i sin linda och det kommer nog funka fin-fint till nästa säsong. Känner att jag har mycket idéer och de kommer förhoppningsvis att förverkligas. Grymt skön hall i Sundsvall, finns bara en sak att klaga på. Det är den där satans extrasargen av trä som står ivägen när man ska byta... såga bort den bara så är det bra.

>>Mona

Det kommer absolut komma ut en hel del tankar kring sammanslagningen mellan Storvreta och IF Vesta. Kul att intresse finns. Förmodligen är det både en och två föreningar som känner sig lite illa ute nu när Veta/Storvreta helt plötsligt kommer att vara en lysande förening att utvecklas i, men chans till att få speltid i division 1.