28.2.07

Japaner!

Här sitter man i Sverige med fördommar och jantelagar och alla möjliga olika sociala regler. Skrivna som oskrivna. Sedan hittar man klipp som det HÄR. Japaner, om de nu inte är från något annat aseatiskt land, är ju SÅ sköna. Ni vet, de ser ju likadana ut allihopa, vilket av de aseatiska landen de än kommer från. Eller hur var det nu?

Japaner (ordet japaner står hädanefter för den aseatiska folkgrupp som jag pratar om, vilken det än må vara) har verkligen en grym förmåga att få mig på bättre humör genom sina galna upptåg. Japansk TV måste ju vara helt underbar att se på, där snackar vi förnedringstv. På den fronten ligger verkligen vi svenskar ljusår efter. Om det sedan är bra eller dåligt beror kanske på vad man tycker om dessa galna idéer.

Jag råder i alla fall ALLA att kolla på detta klipp. De två sista grejerna de gör är bäst.

Nästa inlägg får handla om innebandy!

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom klippet heter "springande kineser" kanske dem är kineser :P

Mr Klister sa...

Haha, jo det e klart. Men nu är det så att jag tror de som styrt över klippet till våra europeiska och amerikanska webbplatser så tror jag de har lika dålig koll som jag på om det nu är kineser, japaner eller koreaner. Men visst, det kan nog vara kineser.