29.8.07

Mikrofonen har makten!

Jag snackade med JG en stund idag på msn. Vi snackade lite om det ena och det andra och något han sa fick mig att komma ihåg ett litet klipp jag sett på nätet för en tid sedan. Nu har jag luskat ut hur man länkar in videosnuttar här i salen så då kände jag att det skulle passa väldigt bra att slänga in det här direkt.

Så, för att ännu mer trycka ner mina lagkamrater så de aldrig vågar säga emot, för de blir självklart sågade här officiellt även om jag får ta en extra smäll eller två på träningen så är det JAG som bloggar och inte dom (här passar det bra med ett diaboliskt skratt).



Se nu och våndas inför nästa gång det blir en felsägning i omklädningsrummet eller när passningarna inte kommer där de ska och så vidare.

/Mr Klister

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det JG sa?

Mr Klister sa...

Det är inte officiellt.

Anonym sa...

Nu vill vi veta hur ni hade det nere i Växjö. Vad gjorde ni mer än spelade innebandy? Det är roligare att läsa om sånt när det är aktuellt. Väntar med spänning.

Anonym sa...

vart tränas det idag då? svara a.s.p.

Anonym sa...

Träning i gamlis typ 20:00

Anonym sa...

>>> anonym den 30 augusti 2007 14:51:00 CET

Menade du Storvreta P93 lr?
Såg ingen ängel,ålänning,sparris eller bastutant 1. Släpade mig ändå dit.... *ARG*

Anonym sa...

Läste vad som hände i Växjö på Sibk:s sida om ett försvunnet papper i ditt block......tråkigt.....med tanke på er "inspark" av nya spelare. Vore kul å höra om klädjakten av raffsett annars :-)