22.8.07

Sellessal

Nu har jag utökat verksamheten i salen. Två nya adresser är knutna direkt hit. sellessal.com och sellessal.se är båda två en väg in hit. Det gäller att tänka stort och det är precis vad jag gör. Jag tänker stort när det gäller mitt spel i SSL och då finns det ingen anledning att inte göra det när det gäller min blogg.

Jag hoppas att jag ska kunna ta steget ytterligare under början av säsongen. Det kan till och med vara så att det dyker upp ännu ett steg i processen redan till helgens resa. Jag håller på att arbeta fram en logga till salen och om någon är sugen på att fippla lite så är förslag självklart välkommna.

Jag har även vidare planer för hur bloggen skall kunna utvecklas och jag hoppas mycket på att det kommer slå väl ut. Min läsarkrets jobbar jag så att den fortsätter att öka stadigt varje vecka. Jag får mycket motivation via Storvreta som jobbar otroligt intensivt med att uppdatera sin webbplats genom fina bilder från Timo samt texter från Cecilia. Ni gör ett grymt jobb och kommer att sporra mig till stordåd, iaf här på internet. På planen är det mest upp till mig.

Jag har nu spelat två matcher med laget och det börjar likna något men är fortfarande både mål och ponglös, det gillas inte. Jag har hittils sagt att jag sparar mina poäng tills serien börjar så att jag kan ösa in dom då istället. I helgen blir det iaf två matcher, en mot Växjö och en mot de svenska mästarna. Det ska bli underbart roligt och jag hoppas att jag kommer spela bra och att laget formerar sig bra.

Nu är min lunchrast slut. Men som sagt, håll utkik efter uppgraderingar av salen. Det kommer det kommer, sa han som snart skulle bli överkörd av tåget.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Mona sa...

Vi ser med spänning fram mot vad du kommer att leverera, båda här och på innebandyplanen.
Vi väntar oss stordåd :o)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=n30-AaJz3bc