7.8.07

Drömmar

Så, nu är mitt sponsoravtal med Canadien klart. Lite väl sent kan man tycka då säsongen började igår och jag då borde stått med åtminstone två klubbor vinklade och klara. Jag valde att dra ut på det in i det längsta och gjorde klart idag istället. Jag menar, jag har ju haft massor med andra viktigare saker att göra i sommar än att tänka på klubbor. Nu är det iaf klart och det blir Canadien i år igen.

Det kändes lite extra angeläget eftersom det krossades en sticka igår. Iofs var det en såndär Fatpipe och de vet man ju inte håller lite hög kvalité, men iaf. Sen att det var jag som sprang sönder den är en annan sak. Men Staffan, gör inte om det där så får du ha dina klubbor ifred. :P

För övrigt så drömde jag om sex och om Jesus. Vad kan det betyda? Och hur går man vidare från det?

/Mr Klister

2 kommentarer:

Unknown sa...

ingen fara, jag har bra kontrakt.. snubbla gärna på min klubba igen! ;)

Mr Klister sa...

>> Starre

Nu vet jag inte riktigt vad du menar. Det låter på dig som att det inte var meningen av mig att springa sönder din klubba. Sanningen är ju att det kostar att göra som du gjorde och nu vet du det. Försök bara inte med det en gång till så ska du se att du får behålla alla dina klubbor för dig själv.