11.8.07

Torsk med uddamålet

Första matchen i storvretadressen är avklarad. Matchen var väl inte av någon vidare hög kvalité spelmässigt men kampen saknades inte. Många tjuvnyp utdelades både fram och tillbaka.

Framförallt kul att så många hade letat sig ut till allianshallen för att titta på. Min kompis "Farbror Melker" var på besök och hade med sig sin kamera till matchen. Jag sitter nu med cirka 400 bilder från dagens match. Eftersom jag ska vidare på andra äventyr så hinner jag inte med något längre inlägg här men det kommer dyka upp bilder inom någon dag från dagens drabbning.

Min egen insats är inte så mycket att säga om. Jag stod mest och brottades framför Åhrbergs kasse för att störa och böka fram en boll eller två. Jag fick kampera ihop med Hannes och Mika i förstafemman och det var underbart roligt och vi kom bra överens. Nu fick vi inte riktigt igång något rull riktigt som gjorde att vi kom fram till farliga avslut men det kommer, där är jag inte orolig.

Jag bjuder på ett par bilder iaf.

/Mr Klister

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte du var Duktig jag!
http://www.youtube.com/watch?v=kUX9ffXdPYk&mode=related&search=

Kolla in dom där snubbarna, störtsköna ;)

Mona sa...

Kul att det var lite tufft, att ni inte mesade med varandra.
Var tvungen att "låna" länken till min blogg, dom killarna skulle få min resa kännas mycket kortare.

Anonym sa...

Jag och polarna gick ut på Sjuan på kvällen, gissa vem man såg? Gabbe,men så onykter som jag var insåg jag inte att det var förrän en av polarna,helt lycklig berättade vem hon hade sett... Flaskträning...

Mr Klister sa...

>>broder

Tackar tackar brorsan. De där lirarna färtjänar ju nästan ett eget blogginlägg.

>>mona

Klart det ska vara tufft. Själv känner jag att jag har en bit kvar till det jag ska prestera på den biten under SSL-matcherna. Låna länken? Nu hänger jag inte riktigt med.

>>ida

Jasså, tjaa ängeln han kan man se på de allra underligaste platserna! Han kan ju trots allt flyga...

Anonym sa...

Sista bilden visar rätt tydligt vem som skall göra målen och vem skall spela fram... All cred för att du klarar av att spela med den böjen, föredrar själv Mikas raka.

Mr Klister sa...

>>anonym

Hehe, ja gärna för mig att det är jag som får göra målen. Dock har jag en likadan bild där det är jag som står för pekandet. Men om du frågar mig så är det skönast att vara den som pillar dit bollen i slutändan.

Mona sa...

Inga konstigheter, det var dom sjungande tågkillarna som jag lånade vidare till min blogg.

Nummer 7 sa...

Börja producera nu Selle. Visa vem som äger!