1.9.07

Nya tag

Idag börjar jag flytta. Jag ska självklart bo kvar i stan och flyttar inte mer än en kilometer men det är trots allt ett uppbrott i tillvaron. Jag har packat för fullt och ska precis börja köra iväg grejer. Jag är säker på att jag kommer trivas i min nya lägenhet, 40 kvadrat på vaksalagatan. Som varje gång man flyttar så kommer det självklart dyka upp en massa saker som man behöver, som man tagit för självklara när man bott på samma ställe ett längre tag.

Det har varit lite mycket att göra senaste dagarna och kommer förmodligen bli lite tajt framöver också. Jag har fortfarande inte den blekaste aning om hur jag kommer att möblera men det visar sig. Salen står såklart kvar och det finns massor av uppslag till nya idéer runt den som kommer dyka upp framöver så ni behöver inte oroa er.
Förhoppningsvis kommer det att inledas ett sammarbete med mina sponsorer Canadien också som kommer bli kul. Men allt sånt får ni snällt vänta på. Som man brukar säga, den som väntar på något gott får oftast vänta.

Tills vi ses igen...

/Mr Klister

Inga kommentarer: