6.8.07

Tick, tack, tick...

Nu har nedräkningen början. 18:00 idag kommer ett gäng hungriga vargar springa in i Fyrishovs innersta sal, A-hallen. Som jag har längtat. Det känns lite som att komma ner och träffa grabbarna för första gången, igen. Ska bli otroligt kul att se alla med en klubba i handen istället för en skivstång eller med löparskor på en gräsmatta.

Måste nog vinkla upp lite innan träningen så att man är garanterad framgång.

Gårdagen spenderades i sanden. Från 13:30 till 18:00 sprang jag omkring och hoppade i sanden utanför Fyrishov. Min rygg känner av det hela även idag då jag har en lätt rödton. Det är nog första gången i år som jag har brännt mig, men det är inte så farligt. Däremot var det riktigt kul och mitt lag vann såklart sista avgörande matchen med 2-1 i set, viktigt.

Idag ska det hinnas med lite beach innan träningen också. Det blir för första gången unge herr Joel står på andra sidan nätet. Han var där igår och verkar bli en bra motståndare. Gabbe kommer också att kunna beskådas där men vem den fjärde blir får vi se.

Idag ska jag kanske hinna med herr Paul Potts. Den som lever får se.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Mona sa...

Var försiktig i solen!
Nu gäller det att ni är skärpta på lördag, Sirius kommer fulla med självförtroende. Inte för att dom saknat det tidigare, men efter helgens cupseger så är dom nog "top of the world".

Anonym sa...

Gillar ditt sätt att skriva, ser fram emot en rapport från träningen under senkvällen.

Mr Klister sa...

>> Mona

Se upp med solen skulle jag gjort igår som sagt. Idag blev det mestadels T-shirt på och solskyddsfaktor (något som inte fanns med igår). Ja det ska bli spännande att spela mot Sirius. Kanske till och med kommer upp något "införreportage" här i salen.

>> Bohlin

Tackar tackar. Jag gör så gott jag kan. Inte omöjligt att det kommer ett utlåtande ikväll. Kanske beror lite på hur jag själv sköter mig men den som lever får se.