1.3.07

En innebandymorsa som bloggar

Sitter i cyberrymden och spanar omkring och hittar denna trevliga blogg.

Bloggerskan beskriver sig själv på följande sätt:

"Har bara ett fel, jag sitter på bänken och ÄLSKAR det
Är en hejare på att agera materialare åt kidsen, bära vattenflaskor skulle ha blivit min uppgift i elitserien. Är brutalsnäll, småironisk, mjukare utanpå än inuti *ler*."

Riktigt trevlig blogg måste jag säga. Skriven på ett skönt sätt och blandar in en hel del om Umeålagens framfart, men även sina två barns synpunkter. Rätt och slätt kul läsning! Förtjänar helt klart ett besök lite nu och då.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

selle din blogg är bäst av alla på innebandynytt.se! blogga lite oftare för fan.

Mr Klister sa...

Nämen tackar tackar.

Det har blivit lite så att många av dessa bloggare bloggar rätt så sällan. Limmet är nu tillbaka efter ett litet uppehåll. Det är nu den stele poeten från Bagis som tagit paus från bloggandet.

Men visst ska jag försöka blogga så mycket, men framför allt bra, som möjligt. :D

Anonym sa...

Du har en mycket läsvärd blogg
Härligt att du gillar min blogg...
Ofta får man bara negativ feedback men även det tas tacksamt emot
Skriv på du, jag kommer gärna tillbaka hit/Ingrid