18.3.07

Slutspelat

För några dagar sedan blev jag tillfrågad att skriva en krönika för Innebandynytt. Självklart såg jag det som en ära att få chansen att sprida mina tankar vidare och smaskade ihop lite tankar. Kliv gärna in och läs det jag skrivit HÄR.

Hoppas att det är till belåtenhet.

Jag har hunnit med att spela en träningsmatch mot Bajen idag. IF Vesta avgick med segern, 7-5, trots en löjligt dålig start. Mer om detta kommer under morgondagen. Sedan vill jag tacka Jimpan som bjuder in oss i matchen. Det var schysst gjort!

/Mr Klister

6 kommentarer:

Johan Sjöstrand sa...

Riktigt bra krönika på Innebandynytt.se. Skönt med en kollega. Är det en engångsgrej eller kommer du att vara mer regelbunden?

Johan Sjöstrand

Anonym sa...

Tummen upp!
Kul att du uppmärksammas av flera i innebandysverige :o)

Mr Klister sa...

Tackar och bockar Fia och herr Sjöstrand.

Tanken är väl att ni inte ska kunna slippa mig så lätt utan att jag ska dyka upp i tid och otid på innebandynytt. Hur många gånger det blir eller hur ofta det får vi se.

/Mr Klister

Anonym sa...

Ser fram mot att få se mer krönikor där inne.
Ladda ordentligt för kvalet nu!
Vet ni när ni kommer att ha hemmamatch? Måste ju få in den i kalendern :o)

Anonym sa...

Spelade ni träningsmatch i helgen? Gjorde du några mål?

Mr Klister sa...

Ja, vi spelade en match under lördagen mot Hammarby. Vi avgick med segern, 7-5 efter att ha legat under med 5-1 om jag inte minns helt fel, kanske var det 4-1.

Jag gjorde ett mål. Stenhård dragare i första klykk i PP. Det är bara för Runsten att se upp med mig i PP ;)