16.3.07

The Boss

Till alla er som varit inne och blivit besvikna de senaste dagarna då salen stått tom kommer nu glädjande nyheter. Inom kort kommer en smaskig kröinika att kunna läsas här. Om ni håller ögonen öppna kanske ni kan hitta den någon fler stans med. Inspiration är inte problemet. Det finns verkligen massor av spännande ämnesmöjligheter såhär i kval/slutspelstider.
Lyssnar lite på Bruce på ettan. Han är ganska brutal måste jag säga, även om jag kanske är en snutt för ung för att uppskatta hans hela storhet. Jag menar han var tvungen att konkurrera med Vanilla Ice och Trance Dance när jag växte upp. Ja, då förstår ni att han inte hade lätt att nå fram till mig.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi väntar med spänning :o)

Mr Klister sa...

Det kommer under kvällen (förhoppningsvis).