12.2.08

Nystart

Nu har min datoravdelning blivit totalrenoverad. Ni som brukar kika in här i jakt på de senaste innebandynyheterna eller kanske lite skvaller från min högst alldagliga liv har nog inte undgått att uppdateringsfrekvensen inte varit den högsta den senaste tiden.

Jag vill härmed lugna alla mina fans och säga att problemet som fått mig att strunta i att skriva nu är löst. Jag kan fortfarande komponera ihop meningar som är så långa att vem som helst skulle kunna somna mitt i, om det inte vore för att innehållet var så packat med sylvass information att varje mening skulle kunna fylla en hel upplaga av Se & Hör utan problem.

Mr.J
har varit hemma hos mig i afton och styrt upp hela verksamheten, det tackar jag för. Måste ge lite extra cred för frillan på den bilden. För övrigt spelar karln numer i Loke och inte bland stjärnorna. Skönt med lite häng och nu kommer min helt nysmörjda burk att producera underverk, är det tänkt.

Till på köpet så damp Innebandymagazinet ner i min brevlåda idag, tackar för det. Det känns som ett ganska slätstruket nummer efter första titten men jag får lov att återkomma med djupare analyser. Skymtade dock en viss P.B med en liten kommentar om alkohol och idrott. Ett korrekt svar som ges till en tidning men knappast någon stående regel i Sirius innebandysektion, eller?

Imorgon är det dags för en nystart i min karriär. Jag ska tydligen bli fotomodell. Jag har alltid, innerst inne, vetat om att jag är jävligt snygg!

Nej nu är det dags att återgå till mekandet med mina burkar så ses/hörs vi snart.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka in i bloggvärlden!

Anonym sa...

Fotomodell,för vad då? Då kan du lägga till dig själv i modellskaran med Matte S och Kanebjörk. Själv så blir jag nästan alltid fotad av Baze så fort jag sätter min fot på People. Var det roligt att rulla ihop golvet i måndags? Blogga på!

Anonym sa...

Förmodligen den mest allvarliga frisyr jag någonsin haft. Ber att få tacka så mycket för att du delar med dig till resten av innebandysverige.... ;)

Simma lugnt mannen, och ledsen för glaset!

Mr Klister sa...

>> mona

Tackar tackar. Känns skönt att vara tillbaks.

>> ida k

Ja det är ju skönt att ha många strängar på sin lyra! Sen är det alltid kul att göra saker man är bäst på :P

>> mr.j

Ingen orsak mannen. Du är värd så mkt mer än ett glas från ikea!