17.2.08

Rune jagar på annan ort

Nu var det dags för Rune att kliva åt sidan. Jag är inte särskilt förvånad. Som jag förstått det, och även jag kan ha fel även om denna gång nog inte är en av dom, så är det samma öde som han råkat ut för i de senaste klubbar han varit. Att det, i media, snackats om andra anledningar är nog bara strunt.

Det är aldrig bra för ett lag att bryta upp såhär nära slutspelet. Faran, för oss andra lag, är att laget sluter sig och får ihop det. Det är väl ingen hemlighet att jag inte gillar Pixbo särskilt mycket alls så det ska bli spännande att följa deras fortsättning. De spelar en väldigt viktig mat mot Falun nästa. Det skulle inte göra oss något alls om de kunde råna Falun på tre poäng.

Nu ska jag tagga lite och åka till Storstan för att hämta tre poäng!

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja, innebandy är najs ! kolla in vå sida.. www.siriusfans.se.nu