31.1.08

Rubrik?

Här sitter man återigen med en laptop med portabelt bredband. Man blir ju bra sugen på att skaffa. Man dock inte få allt, har jag hört. I måndags dök min nybeställda digitalkamera upp. Det kommer garanterat att dyka upp en och annan bild här i salen. Men först ska jag lära mig att behärska den. Jag har nämligen beslutat att jag ska lära mig lite om foto ordentligt. Kul med en ny hobby.
Idag var det träning. Ett underbart intervallpass avverkades utanför Hovet. Formen var sådär. Men mest är anledningen gårdagens träning med tillhörande gym innan. I veckan har vi blivit förstärkta av grabbarna i Storvreta/Vesta. Det märks att det är stor skillnad i tempo och att det är lite mer allvar i allt vi gör i SSL. Däremot är det kul att se att vissa av grabbarna tar chansen coh spelar sitt eget spel och det finns mycket talang, väldigt mycket. Hoppas att de inser det själv vilka möjligheter de har och att de gör jobbet som krävs för att lyckas.
Kul för Jeppe, Mika och framförallt Kim som entligen får chansen i landslaget. Hoppas att de kommer göra bra ifrån sig och att de får mycket istid. Det förtjänar de allihop. Det ska bli kul att höra med Kim hur han blivit inkilad också. Kan vara bra att känna till inför mitt inträde i landslaget nästa säsong.
Ska försöka hinna med att kolla på lite innebandy i helgen. Det är då såklart division ett norra jag tänker på. Kanske till och med att man tar en tur till Stockholm och kollar på när Umeå City spelar. De har ju både Tyresö och Farsta om jag inte misstagit mig.
Tack och godnatt...
/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok Selle... vad säger man nu??
Heter det: 1. Hur många cykel eller 2. Hur många cyklar

Ge mig den nu! :)

Jag ge dig att jag faktiskt försökte ta dina bollar på onsdagsträningen ;)!

mvh Micke

Mr Klister sa...

>> micke

Jag kan bjuda på den. Men bara för att du letade dig in här. Jag vet nog att du är beroende av salens budskap)

För övrigt så vet jag att du alltid försöker rädda mina skott, även om det ser taffligt ut till och från när jag gör mål hela tiden.

Och fler ska det bli!

Anonym sa...

och när får vi övriga se dina målkonster hemma i hovet då? Länge sedan Adde Samuelsson fick visa sin roliga målgest,har du någon egen Selle?
Har du lånat Tittis dator igen?

Anonym sa...

Alla elitidrottare som åker buss hur många timmar som helst under året borde få gratis laptop och mobilt bredband. Det är ni värda!
Någon borde sponsra er.

Länge sen nu... det var navkapslarna sist va?