19.2.08

Sandlåda och gosedjur

Dagens träning blev en kamp på blodigt allvar istället för den vanliga plastbandyn vi brukar ägna oss åt på måndagsträningarna. En hel del sköna personligheter möttes och ännu är kampen inte avgjord. Kul initiativ av staben, extra plus går till Holma för fyndigheten.

Jag bjöd laget på pytt i panna och apssade på att bli misshandlad av allas vår Jessica, tackar för det.

Efter det hårda passet var det dags för lite skönt häng med min broder Johan och hans goseanka. Extremt kul må jag säga. Vi hann även med att styra en hel del på guitarhero III. Kul spel. Min insats ska vi nog inte tala om men jag börjar ändå få lite känsla för det hela. Skam den som ger sig.

Runes sandlåda verkar vara i full gång. Nästan så att man skulle behöva kliva in en gång i timmen på magget.se för att kunna läsa de allra senaste nyheterna om avhopp eller nya kontrakt eller nya roller eller... osv... Jag vågar inte ge mig in och kommentera det då det måste vara väldigt få som vet vad som egentligen försigår i Pixbos ankdamm.

En sak är säker iaf, laget presterar och spöar Falun. Det betyder att om vi bara lyckats vinna gårdagens match skulle vi seglat upp som serietvåa. Det hade smakat gott i munnen. Men om inte OM funnits, som en klok man en gång sade.

Jag måste även säga att jag fått mycket kommentarer och stöd för mitt förra inlägg. Kul att få medhåll. Jag vill dock ännu en gång påpeka att jag inte är negativ till AIKs publik eller AIK:are i allmänhet utan snarare denna klick av idioter som svärtar ner vår idrott.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mästerkock (not...) Kunde du inet hitat på ngt annat,typ pitepalt (ja,du e ju från Norrland)

Mr Klister sa...

>> Ida k

Njaa, nog kunde jag hittat på något annat utan problem. Men laget torskade i helgen och då blir det Pyttipanna helt enkelt!