17.12.06

Trött och slut

Just nu, när planen var att sätta sig ner och skriva ett smaskigt inlägg om vår seger i norrland, känner jag mig (som rubriken) trött och slut.

(Bild: Min brutta en dag när hon kände sig ungefär som jag känner mig nu)

Jag är glad som fan att vi vann och det var skönt för laget att avsluta med en vinst innan jul, det behövde vi. Nu har vi i alla fall LITE andrum, även om det nästan är sanslöst jämnt.

Min tippning visade sig vara ganska knivskarp även den. Något historien inte förtäljer är att vi hade ett grymt farligt "tre mot en-läge" precis i slutet (min kedja till och med) som vi brände. Vi brände det så ordentligt att Piteå kontrade in sitt tredje mål för matchen.
Även Alba vann sin match. Jag hade tippat efter sudden och med ett par mål mer men jag är ändå rätt nöjd med det tipset.

Jag var milimetrar från att pricka in säsongens första zorromål... milimetrar. Jaja, det kanske kommer någon annan match.

Nej nu ska jag SOVA, god natt och sov sött.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Hör av dig i veckan hittar vi på något.

Mr Klister sa...

Ska bli Andrealdo, även om jag hade valt Matsano som artistnamn ;)