9.12.07

Superseger i Superligan

För andra matchen i rad i Fyrishov gör Storvreta innebandy 13 mål. Det är snudd på helt sjukt. Det som nästan är ÄNNU värre är att det känns som att vi bränner en hel del lägen. Vi är ett bra lag och alla i laget sliter verkligen för lagets bästa. Färjestaden skjuter endast tio skott på mål idag. Det säger en hel del och vårat defensiva slit.

Jag fick även äran att stega in på courten idag med matchtröjan på. Två byten blev det. Det i sig är ju inte vidare upphetsande. Att däremot mötas av det enorma stödet från hemmapubliken är överväldigande. Det var svårt att koncentrera sig på den uppgift som jag hade framför mig. Att få höra sitt namn skanderas av jag vet inte hur många är en ära som förmodligen är få förunnat.

Jag tackar härmed ödmjukast för stödet. Jag har suttit på bänken i varje hemmamatch hittills och i flera matcher har jag hört stödet från läktaren. Känslan av att så många människor är måna om just mig är otrolig, tack!

Då Joel Karnebjörn inte är lika väl bevandrad när det gäller datorer som de flesta andra så har han gått miste om en hel del. För att råda bot på det postar jag här två klipp från youtube som jag är säker på att många redan sett men som med lätthet är värda att se igen.




Joel, den här måste jag bara få för!

/Mr Klister

Inga kommentarer: