6.12.07

God natt

Igår var det namnsdag och gratulationerna haglade ju inte in direkt. Iofs så kanske det säger ganska mycket då jag själv inte visste om det och blev förvånad när jag såg det på jobbet. Hur som helst damp det ner ett fint litet paket i brevlådan från mor. Hon är omtänksam hon. Tack mamma, du är ganska bra när allt kommer ikring.

För övrigt så kommer min mor snart göra succé även här i salen ska ni få se. Vänta bara!

Nu ska jag sova, komma i säng före 23:00 är inte ofta men idag har jag gett mig fan på det.

Nu ska jag drömma om istid!

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

grattis i efterskott dumjävel!

Mr Klister sa...

>> Lina

Tackar ödmjukast.

Anonym sa...

ödmjuk? du? Det var något nytt! haha;)

Mr Klister sa...

>> Lina

Jag är och har alltid varit ödmjuk.

Naprisha sa...

här osar det hett..

Grattis från mig oxå!

Mr Klister sa...

>> naprisha

Tackar tackar.