24.12.07

Merry fucking Christmas

Nu är det julaftonsmorgon och alla är glada. Snart är det dags för gröt, Kalle och julklappsutdelning. Så är det iaf i min familj. Jag sänder dock en tanke till alla dom som tycker att julen faktiskt är det ensammaste dygnet på hela året. Man kanske ska testa att stänga in sig helt ensam under julaftonsdygnet och liksom känna efter hur det känns att inte ha någon att dela högtiden med.
Nåja, det får bli ett annat år.
Nu gäller det att skynda sig ner till morfar och mor som säkert väntar på mig som sovit för länge, som vanligt. Man ska akta sig för att ändra på traditioner. Det kan få stora konsekvenser som man inte räknat ut. Bäst att alltid göra som man gjort förr. Då vet man iaf vad resultatet blir.
En synnerligen god jul tillönskar jag er alla!
Eller som man säger i staterna: Merry Fucking Christmas!
/Mr Klister

10 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!

Anonym sa...

God jul på dig din rackare!

Anonym sa...

God jul på dig min lilla säl!

Anonym sa...

God Jul då lillSelle. Se till att regera nästa år nu! Jag ska väl inte behöva leverera en av mina yxor för att du ska få spela.

Anonym sa...

Gott Nytt År!!

Anonym sa...

Jätteduktig som back var du...NOT!
Håll dig till skriva blogg istället!

/Mr.Kluster

Anonym sa...

Men blogga då sega karl! Du har ju fan varit ledig!

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sa...

Har du slutat blogga helt nu eller?

Anonym sa...

Slutat blogga?:(