18.12.07

Boman sågar Hannes

Musiken som spelas i "sagan om ringen-filmerna" när Uruk-Hai:erna närmar sig används även under reklamen för programmet Serie A på Tv4-sport. Rätt skönt om jag får säga det själv. Låten som kommer efter är en låt med Björk. Den låten inleds med texten:

stand up
you've got to manage
i won't sympathize
anymore

and if you complain once more
you'll meet an army of me

Otroligt kul om man tänker på att på att det är just filmarnas himelrike Serie A som programmet handlar om. Snacka om att personen som gjort den vinjetten har humor. Plus i kanten för det!


Jag sitter här med en uppsvälld och stukad vänstertumme från dagens fotbollspass efter testerna vi gnetade oss igenom idag. Kyler ner den lite nu och då och då känns det bra. Jag lyckades även slå mitt gamla rekord från förra testet. Är uppe i 14 chins nu. Skulle vara kul att kunna göra 20 men det känns en bit bort. Blev försämring i dipsen istället, inte bra.

I lördags cyklade jag genom stan på väg hem från träningen. Helt plötsligt så står den gamle Haningespelaren (han har även hunnit med en säsong med mig i IF Vesta) Fredrik Boman. Ölänningen med lugnet och kylan. Man skulle kunna säga att han är raka motsatsen mot Hannes där. Han kommenterade även vår kvitering från torsdagens match mot Falun. "Den var helt klart inte inne. Att Hannes hävdar att den var det gör mig bara ännu säkrare".

Vad gjorde han i stan då? JO, han skulle spela match, i volleyboll. En riktigt skön lirare.

Nu är det dags för att kyla tummen och kolla på lite UFC Unleashed.

/Mr Klister

Inga kommentarer: