19.12.07

Ängeln flyger

Idag fortsatte vi att testa oss. Många resultat var mycket bra och framförallt hade många förbättrat sig. Det är kul att se inställningen hos alla, den är grym! Efter lite taggning från Holma lyckades jag slå till med ett nytt rekord idag. Rekordet i bänkpress ligger numer på 108kg. Det är en 500 grams chipspåse mer än vad Holma någonsin lyft. Det känns skönt.

Gårdagen bjöd dock på en rolig detalj. Hur jag kunde glömma att nämna den igår övergår mitt förstånd. Det förtjänar helt klart att nämnas. Vi sprang det klassiska beep-testet. Många skrönor går om Håkan "världens tråkigaste fotbollsspelare tillsammans med Daniel Andersson" Mild som har satt något sjukt slags rekord. Jag har hört alla möjliga resultat. Vissa säger att han har över 20, vissa säger att han sprungit ut testet osv osv.

Igår hände det iaf. En spelare sprang ut testet. Jag tror att testet helt enkelt slutade pipa vid nivå femton. Gabriel fortsatte att springa som om inget hade hänt. Jag tror att han sprang en 6-7 vändor till i samma fart som han hade innan under jubel och vrål. När han sedan klev av såg han sådär ljuvligt lugn och pigg ut som bara han kan göra. Det är lite så att man känner att man är långt efter men jag unnar verkligen vår ängel detta. Han var grym.

Nu ska jag sova, god natt.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser riktigt framför mig hur han flyger. Ängeln. Grattis till både dig och Gabbe.

Anonym sa...

Han hade ju träffat mig innan,det var därför han var bäst!
Ta rygg på vinnarna!

Vad händer i jul då?