14.1.07

Packalen lägger tangentbordet på hyllan

(Bild:www.helagotland.se)

Mika har sagt det förr och gör nu slag i saken. Nu får det vara slut på bloggandet. Ja, inte för mig alltså, jag har just börjat irra omkring i innebandybloggandets underbara värld. Synd är ordet (inte i biblisk mening). Synd är det att denne innebandybloggarnas fader valt att avsluta sitt skrivande. Jag är säker på att en stor portion av de innebandybloggande killar och tjejer? som finns idag blivit inspirerade av denne demoncoach.

Extra hedrad blir då jag när jag blir nämd i Mikas sista måltid (läs inlägg). Packaléns blogg.

Johan Selander En ny personlig favorit. Vestaspelarens blogg är värt ett dagligt besök. Råsköna berättelser som leder till många asflabbar.

Hoppas att abstinensen hugger in så att du återkommer med åtminstone ett gästspel lite nu och då. Lycka till med att föra upp Visby där de hör hemma, dvs i division 1 till att börja med. Ett lag med den organisationen och inramningen vid hemmamatcher behövs högre upp i systemet.

/Mr Klister

Inga kommentarer: