28.8.08

Kass...

Idag har jag tränat.

Idag var jag förbannad, irriterad, bitter, seg, trött men mest av allt förbannat jävla dålig. Jag har mycket svårt att komma ihåg någon endaste jävla passning som gick till rätt adress, någon dragning som lyckades eller ens en mottagning som fick godkänt. Jag försökte gång på gång att tagga igång mig själv att åtminstone spela bra försvar men jag stod ständigt och tittade på när mina motståndare rullade runt mig som om jag vore en staty.

För att överhuvudtaget kunna se något positivt i det hela så får jag vända mig till jin och yang. För att man ska kunna uppleva något vitt måste man även uppleva svart. Nu har jag upplevt något jävligt svart så det är förhoppningsvis dags för en ljusning snart.

Spännande med ligacupen i Uppsala i helgen. Nu har jag såklart skrivit upp mig på jobb under lördagen när Storvreta möter AIK. Kanske går det att byta ut den tiden kanske går det inte. Vi får helt enkelt se om jag får chansen att titta. Mest av allt är jag intresserad av att se hur det går för superkim i sin nya omgivning. Trivs han och är det rätt ställe att utvecklas?

God natt.

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det man säger, man behöver motgångar för att kunna uppskatta när det går bra.
I så fall kanske vi båda har något bra att se fram mot.